onsdag 15 december 2010

Jag fattar ingenting.

Jag orkar inte mer, jag vill inte mer.
Tänk om en helikopter skulle slå sönder mitt fönster med sin söta propeller. Skulle jag då få en skada på och i huvudet mitt. Tänk om en glasbit hamnade i min mun och skar upp hela min käft. Skulle jag då bli stum och tyst. Om jag skulle vara stum skulle folk då gilla mig. Tänk om inte mina ord når dig när jag sitter och pratar för mig själv. Hör du allting jag säger. Tänk om jag talar högt i onödan. Tänk om alla bara låtsas att finnas. Tänk om jag är helt ensam i denna värld. Tänk om jag sitter ute i rymden hos några gröna varelser med ett öga i pannan och de skrattar åt mig.
Tänk om jag inte finns.

1 kommentar:

  1. Mimi, du din söte. Jag tycker att du ska finnas, trots ditt öga på pannan.

    SvaraRadera